Viinamarjasõltuvus

Viimased paari nädalaga olen kardetavasti kaalus kõik selle tagasi võtnud, mis juunis samuti kahe nädalaga läks (e 5 kilo). Ma nimelt olen täielikus sõltuvuses viinamarjadest - muudkui söön ja söön ja söön... Ja mis selle tulemus muud on kui lisakilod kui inimene viinamarja(suhkurt) endale kilode viisi sissesööb? Tegelikult tühja neist kilodest, viinamarjad on niiiii magusad lähen parem söön neid edasi.

* * *
Ma põen seda sõltuvust iga sügis - ainus rohi on, kui viinamarja kilohind kusagil oktoobris kalliks läheb, et enam ei raatsi osta. Ma olen kunagi lapsena söönud ka 2 kilo viinamarju vähem kui poole tunniga- keegi, kaasaarvatud mina ei mõistnud kuidas see mul õnnestus. Nüüd naudin rohkem, aga õhtu jooksul kilo pole mingi probleem (näiteks täna). Eelmine nädal ükspäev oli lahe dieet mul - kurgisalat ja viinamarjad ja õunad ja viinamarjad - sellega õnneks kaalu väga ei lisandunud :)

Comments

mnjah said…
Oktoobris enam värskeid viinamarju ei saagi, maitse kohe teine ja seega ahvatlusi vähem. Tegelt oli ka mul igal aastal sama probleem, et septembris kohe oma kolm kilo juurde...sel aastal olen olnud ettevaatlikum, ennekõike panen pisikese kobara taldrikule ja sellele enam lisa ei võta :-)

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür