arvuti hingeelu

Mis hingeelu arvutil?!? Aga kui üle öö miski toimima hakkab, mis pole pool aastat või nii toiminud, siis asi on küll kummaline. Nimelt ma ei pidanudki end täna bloggerisse sisselogima, et postitust teha. Kuigi varemalt pidin iga kord uuesti logima, hoolimata sellest et tegin iga kord linnukese, kasti "pea mind meeles", mingi päev tagasi oli eriti kummaline, kui ma sain olla sees automaatselt picasas (ma ei kusjuures ei tahtnud seda, sest mul on seal piltide hoidmiseks teine account) ja orkutis, mille mõlema jaoks kehtib seesamanegi google account, mis bloggeris aga vaat bloggerist viskas välja ka siis , kui IE korraks kinni panin. Ma juba arvasin, et see on mingi koha aura, sest taolise paroolide mittemeelespidamise probleemiga maadlesin ka varemalt vana arvutiga.
Ja samas messenger ei taha jäkuvalt näidata, mida ma mediaplayeriga kuulan - ka see kiiks oli vanal arvutil.

PS. ei muidugi ma olin liiga optimistlik, nüüd kui tahtsin järgmist posti kirjutada oli blogger mind ilusti välja visanud.

Comments

Mutt said…
Sa Mediaplayeris oled Tools menüüst Plug-ins valiku alt pannud linnukese selle ette, et ta näitab messengerile oma infot? (Kusjuures see linnuke läheb mul vahel jalutama... Nagu ka bloggeri parool peale IE sulgemist.)
midaiganes said…
Tänud, mutt :) Muidugi ei olnud pannud...

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür