kuidas vabaneda naabritest?

Ma ei taha siinkohal naabreid kõrvaldama hakata - ainult magada tahan... Kurat ma tõesti ei taha neile politseid kutsuda aga nad ei ole normaalsed - missugune mõistusega inimene mängiks muusikat (nii et ikka naabrid kuulavad eks) kell 3 või 4 öösel, ja niimoodi hommikuni välja. Noh jah nüüd nad alustasid juba õhtul, seega ei saa täna ka magada... Ai ma muutun kurjaks, kui ma magada ei saa. Ma tean, et lihtsam oleks ära kolida kui loota et nad seal üleval öösel muusikat põhja ei keera... Kuna saabus hetkeline vaikus üritan kähku magama saada ehk õnnestub veidike sõba silmale saada. Aga kui keegi teab tõhusaid meetodeid kuidas naabreid mõjutada (va politsei eks) siis laske tulla :)

Comments

mnjah said…
Kõrvatroppe oled proovinud? Mu ämm ei kannata näiteks tänavalt kostvat müra ning suudab sõba silmale saada vaid tänu nendele.
Mutt said…
Aga miks sa ei taha politseid kutsuda? Meil oli sama probleem ja politsei aitas väga mõjusalt. Edaspidi lõppes punkt 23:00 igasugune valjem heli.

Oled sa muidu proovinud nende naabritega rääkida sellest? Äkki nad ei saa ise arugi, kui hästi muusika läbi seinte kostab?

Muidugi võid nt minna ja regulaarselt elektri välja lülitada... Aga siis pead ise kiirelt kaduma, muidu võivad nad kättemaksuks sulle sama tegema hakata. Mul eelmises elukohas lülitas ükskord politsei alumistel naabritel elektri välja, sest koputuse peale ei reageeritud. Ootasid veel tükk aega, aga korteriuks jäi ikkagi suletuks :D
midaiganes said…
Politseiga on see jama, et selleks ajaks kui politsei kohale tuleb võib neil vaikus ja rahu majas olla- see muusika lõppeb tihti sama ootamatult kui algab... Muideks eile öösel oligi vaikus majas pärast seda ja niimoodi hommikuni välja - läksid kooli vist :-) Aga lihtsalt, esialgu ei viitsi & kolm öösel ka rääkima minna mitte (aga muul ajal nad mind ei sega kui juba magama läinud olen) Aga mis saa noortega ikka teed, kahju et ülal st ei saa teha tavalist vastuterrorit pannes endal muusika veel valjemaks (muidugi mitte öösel) - see omal ajal ühikas mõjus äärmiselt tõhusalt (teadmiseks, kahte tuba eraldas vaid kapp)

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür