valikud

Tore kui valikuid on, eks... aga kas alati? Eile oli mul valida peavalu ja allergia vahel. Peavalu on minu jaoks midagi nii harva ja ebatavalist, juhtub tavaliselt nii harva, et unustan eelmise korra äragi, seepärast valisin viimase. (Kogenud peavalude käes vaevlejad ei oleks tõenäoliselt minu suuresti nohust põhjustatud valukesest väljagi teinud...)
Valiku põhjustas muidugi enda tähelepandamatus kunagi rohtu ostes. No kes mul muidugi käskis valuvaigistit ostes karbi pealt tekst korralikult läbi lugemata jätta- nu muidugi oli seal abiainena see aine, mille peale allergiline olen (kuna see rohu ostmine toimus õige mitu kuud tagasi, vist siis, kui tarkusehamba välja tõmmata lasin, siis täpsemaid asjaolusid ei mäleta, tõenäoliselt küsisin lihtsalt letist, sellest eksimus).
Kogu selle tulemus on praeguseks vahetevahel valutav pea ja väiksed allegianähud... Ja allergiarohu jätsin ka ostmata, sest ei viitsinud allergiatablettide karbist hakata täpsemat kirja otsima või apteegi töötajat piinama küsimusega mis imeasjad võiks olla need jm abiained nagu karbil kirjas oli. Ma vist olen sellest juba kirjutanud, aga päris mitmes allergiarohus kasutatakse seda sama lisandit, mille peale mina allergiline olen. Seega ei saa ka neid rohte rahuliku südamega osta, vinge oleks muidugi allergiarohupeale kärna minna ja punaste kipitavate silmadega ringi käia ja siis pärast kõigile rääkida - näe sõin allergiarohtu. Vaatsin seal apteegis veidi ringi ja sama probleem, ehk puuduliku infoga karbid tundus olema üsna levinud - vaevalt et neid koostisosi nüüd nii palju kah oli et kuidagi ära ei mahuks, vaba ruumi jagus kõigil karpidel piisavalt.
* * *
A jah, juuresoleval pildil veidike sügist - pea suviselt sooja ja päikeselise õhtu puhul sai jalutatud väike ringike Toomemäel.

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür