digifotod paberile


Pilditöötlusprogrammid, isegi need kõike lihtsamad annavad huvitavaid tulemusi.
* * *
Aga hetkel huvitab mid hoopis kuidas teha tavalised digifotod ise õigesse mõõtu, et neid saaks paberfotodena suuruses 10*15 cm. Kas on mingit lihtsat vahendit, ei tahaks seda tööd fotolabori hooleks ka jätta (kes teab, mis olulise osa välja lõikavad. Ja tehke minusugusele lollile üldse selgeks, miks on enamus pildiformaate digikaamerates 3:4 kui siiani levinuim & minu arvates optimaalseim paberpildi formaat on 2:3. Jah fotokal on küll ka nn postkaardi variant aga esiteks on see vaid 1200*1600 pikslit, aga kus ma pilti tehes tean ega ma ei taha kasutada vaid osa pildist või nt A4 peale välja trükkida? Kui ma ei leia lihtsat nippi, siis pean fotod 10*13 cm tegema (aga mulle meeldiks 10* 15 rohkem).

Comments

mnjah said…
Mina jällegi lasen teha need suuremad, mingi 17x13? Ei mäletagi täpset formaati. Aga samas kui lased teha 10x15, siis arvesta et mingi sentimeeter ülevalt servast läheb kaduma (näiteks pea pooleks, kui on liiga üleval servas). Olen proovinud mõlemaid variante.

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür