suvisel laupäeval sügist püüdmas


Eilne ilm lubas lausa lühikeste varukatega ringi käia - kalendrisse vaadates muidugi ei usuks, aga peaaegu suvine ilm meelitas nina toast välja pistma ning loodusesse jalutama.



* * *

Homseks on kah plaan - teha seda, mis enamikele eestlastele kummaline - lihtsalt sihitult linna peal lonkida :) Võtan kaamera kaasa, ehk õnnestub mõni huvitav kaader saada. Kui muidugi homme poisse ja pussnuge taevast alla ei tule - sel juhul tuleb liikluseeskirjale keskenduda... ja koguda vaimu esimeseks õppesõiduks. Ma juba põen palju vähem kui nädal tagasi, võib-olla polegi nii hull. Igatähes telefonis tundus sõiduõpetaja selline rahulik, loodetavasti on tema juures ennegi selliseid olnud, kes ei tea auto juhtimisest kohe mitte midagi. Eks ma siis teisipäeva õhtul jagan muljeid... kui tuju on muidugi...


* * *

Mul on puhkus :))) Nii ületöötanud olen, et võtab harjuda. Aga homme ma tööle ei lähe ja nii kaks nädalat.

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür