mulle aitab - lähen autokooli

Nii panen end täna autokooli kirja, see bussiga sõitmine ajab hulluks. Vähe sellest, et graafik on täielik saast ja bussid õhtuti sellestki kinni ei pea (täna muidugi vedas, jõudsin sellise peale, millele ei oleks tohtinud graafiku järgi kuidagi jõuda) aga inimesed neis bussides on ka ülivägakohutavalt närvilised... või olen lihtsalt sattunud selliste peale. Igatähes sain just nüüd õhtul sõimata, et ei suutnud ühe närvihaige vanamuti eest piisavalt kiiresti/kaugele haihtuda. Buss peatus peatuses, kuna endal plaanis välja minna ei olnud, tõmbasin end kõrvale astudes ühe jalaga vabanenud istmevahesse arvestades, et maha minna soovijad peaks ilusti mööda mahtuma. Ja kui siis üks käratas "issand, laske ometi inimesed välja". Issand jumal küll bussi uksed olid just avatud ja liikumisruumi oli küll ja küll. Kadusin siis ta teelt niikaugele kui sain ja potsatasin kähku istuma, kuigi tõenäoliselt oli ta juba sel hetkel bussist väljas kui ma istuda jõudsin - ta lihtsalt jooksis bussist välja... Kuhu ta tormas ei saa mina aru, mis ta tõesti arvas, et bussijuht avab uksed ja sulgeb need 5 sekundi pärast või?
Juba teine kord nädala jooksul, kus mõni vanamutt noorte peale räuskab bussis seismise pärast - eelmine kord olin õnneks vaid kõrvalseisja aga vastikust tekitas seegi. Seega järeldus - vähe et sa bussis istuda ei või ei tohi sa bussis seista ka...

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür