ilge sigadus

Nii, homme ma otsin selle koha üles kuhu saab kaevata Tartu uue linnatranspordi plaani üle. Nagu ma arvasin, et kooli alguses läheb asi hulluks kätte, nii ongi läinud - täna tuli juba kilukarbi tunne bussis hommikul tööle sõites. No mis siis veel külmaga saab olema - praegu ju paljud veel käivad jala/sõidavad rattaga. Või transpordikorraldajate arvates keegi 9ks tööle ei lähegi? Vähe sellest, oleks siis ainult tööle/(üli)kooli minejad, turule/arsti juurde minevad pensionärid ka. Ah ja, lubadus, et mitu bussi enam korraga ühest peatusest ei välju - eh, sellega nad ka pole hakkama saanud. Mõtetust kahest bussist mõned minutit enne 9t kirjutasin juba - eile nägin kuidas kesklinnast Annelinna toredalt 2 bussi üksteise järel sõitsid (muideks enne seda oli vahe üle 15 minuti) Mina igatähes nurisen & kavatsen oma arvamust neile tarkpeadele kah kuulutada - muidugist, nad ju sõidavad autodega, mis neil sellest. Ah jah, täna ma lihtsalt õhtul jooksin bussi peale õigemini kasutasin punase tule ära, et buss ei saanud peatusest välja sõita, kuigi bussijuht oli juba uksed sulgenud. Seisatasin bussi esiukse juures - õnneks bussijuht oli mõistlik ja avas ukse - ma ei taha teada, kui kaua ma järgmist bussi oleks pidanud ootama, noh tõenäoliselt just see enam kui 15 minutit.

Comments

mnjah said…
Eks arva ära, miks Itaalias liinibussid pooltühjalt sõidavad - inimesed on ammu aru saanud, et graafikud ei lähe paremaks ning streigid on järjest sagedasemad...seega elagu autod!

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür