väljas sajab

Väljas on selline ilm, mida ei tahaks ei juuli ammugi siis jaanuarikuusse - vihma sajab ja on torm ka. Seega olen laupevase päeva kodus koristades, pesu pestes ja kududes veetnud. Villaste sokkide kudumine ei tundu ilma vaadates just kõige targem ettevõtmine aga ega talv taeva jää ja konagi tulevad jälle külmad. Alles see oli, kui villased sokid tundusid kõikse kallimad. No siis mul küpseski idee uued kududa, sellised pikema säärega. Läks aega kui suutsin end nii palju kokku võtta, et poest sobivad vardad soetada ja kudumine võiski alata. Täna lõpetasin esimese ja alustasin teist. Et mis see soki kudumine ikka on, ega ei olegi midagi, aga kui seda pärast rohkem kui viieaastast pausi teha ei kuku just kõik kohe kõige pareminei välja, ei tulnud mul kuidagi pähe, kuidas peaks sääreosas kahandama - ega selliseid põlviku moodi sokke ma teinud ei olegi ja mingit asjakohast õpetust kiirelt netti sirvides ei leidnud ka. Olin juba midagi susserdanud, ilus see välja ei näinud aga ega ma neid sokke ilu pärast koo. Kui reede, keset Dr House vaatamist, mul välgatas kuidas peaks seda tegema. Ei, ma ei tea, mis on pistmist haiglaseriaalil ja sokikudumisel :-)
Jaanuari lõpuni on jäänud 12 päeva ja veel mõned tunnid. Aga ma ei oota enam jaanuari lõppu, hetkel ootan ainult esmaspäeva (ärge parem küsige, mis sisse läinud, et nädalavahetusel tööpäeva ootan, nii juhtub, kui reede õhtul jääb asju õhku). Aga pankrotis olen juba praegu, selles ei ole süüdi ei pimedus ega ootamine, vaid jaanuari aled. Kui ma kunagi ja kusagil peaks mägedesse minema, siis saabaste taha see asi ei jää. Ja tegelikult vedas otses veel eriti sest sain -50% hoopis -60% soodust, muidugi ma ei hakanud poes lärmi lööma, et hinnasildil oli kallim hind. Ja ega ma päris kindel polnudki - võib-olla oli päevaga uus allahindlus tehtud, alles nädal varem oli seal väiksem allahindlus olnud...

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür