talv vol 3 või kes teab

Hetkel istun siin arvuti taga villaste sokkidega ja jalad on päris soojas... Ainult käed hakkasid just hetk tagasi külmetama - noh kinnasega oleks ikka päris totter toas istuda. Ja ega nii külm siin olegi- lihtsalt ma tuntud külmavares ja jalad-käed kipuvad vähimagi külmaga nagu jäätükid olema. Aga tegelikult tahtsin hoopis sellest kirjutada, et viimasel ajal on mulle netis kolades nii mõnigi blogilugu või kommentaar niimoodi kriipima jäänud, et tahaks nagu midagi öelda. Ei kusjuures mitte seal kommenteerida - sest igal ühel on õigus oma arvamusele ja ma ei taha hakata neid oma seisukohtadega risustama. Ja tegu pole ka nüüd teab mis eluliste küsimustega.
Viimase aja "kuum teema" ja seda mitte ainult blogides (täna Ekspressis ka nt) on uued Kalevi kommid, ei mitte nende maitse üle ei arutata vaid uue peene kommipaberi avamise üle. Põhimõtteliselt on kaks leeri - need, kes neid uusi pabereid kiruvad ja teised, kes neist esimestest aru ei saa või lausa ajukääbikuteks peavad. Ma pole just teab mis kommisööja (šokolaad ruulib :P, mitte muidugi Kalevi oma) ja Kalevi komme ma ka poest ise ei osta. Aga need korrad, kus neid komme on õnnestunud proovida - siis avamine on esimese korraga libedalt läinud u pooltel kordadel. St neil kordadel, kui olen õigele otsale pihta saanud. Ava siit kiri on ainult ühel otsal ja sealt lahti tõmmates tuleb lubinal. Aga jama siis, kui üritan teisest otsast kangutada - nagu jõu ja ilu numbrid, kiskuma peab ikka täiega ja vahepeal lupsab libe paber hoopis näppude vahelt. Ok, pärast selle nipi avastamist vaatan enne järgi, kus see "Ava siit" kiri pesitseb, aga mingilt pisikeselt kommipaberilt on seda tülikas veerida. Nagu eelnevast aru saada, kuulun pigem esimesse leeri. Kui mõni on osavam ja kõik kommid lihtsalt avab, siis ei pea ju teisi kohe ajukääbikuteks pidama.
Et mitte väga pikalt siin jahuda, siis jätan teised konkreetsed teemad siinkohal kajastamata. Igaühe blogi või kommentaar on ta enda asi aga ma ei taipa, miks seal juures peab teisi kohe naeruvääristama, halvustama, parastama. Teine inimene ei ole kohe kehvem, kui tal on teistsugune arvamus. Kui mulle ei meeldi talv ja külm, siis nii see on aga kui kellegile meeldib - las pealegi.

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür