ei kommentaari

Kuidas sombusesse argipäeva killuke nalja saada? Loe nt delfit. Ise loen nii kord kolme kuu jooksul, aga hetkel sain küll kõht kõveras hirnuda. Leidsin uudise pealkirjaga "Varas eemaldas poest kulda ja hõbedat" http://www.delfi.ee/news/paevauudised/110_112/article.php?id=17894007 Ausalt öeldes mind tavaliselt selline krimikroonika ei huvita aga seekord tahtsin küll, teada mis moodi see eemaldamine käib. No ikka tavalist moodi, labaselt varastades... Noh nagu juba Nõuka-ajal, ei varastatud vaid võeti.

* * *
Lisaks peaks endale mingi uue nime vaatama, no näiteks Dioreothea-Juulija-Mariija :-) Siis on tõenäosus suurem, et keegi kogemata kosmeetiku või juuksuriaega ei tühista. Täna sai igatähes ilmaasjata mööda tänavaid liugletud ja ujutud, aga kogu situatsioon oli nii koomiline - astun sisse, mõni minut veel enne broneeritud aega. Küsin, et mul oli aeg L*** juurde ja selle peale vaatab vastu mulle kohkunud töötaja kes kibekähku taha ruumi tõttab. Ma sain kohe aru, et miskit ei klapi, aga oletasin, et on keegi teine klient ees, selle peale, et minu aeg tühistatud on ei oleks eluilmas tulnud. Igatähes oli see töötaja seal rohkem hämmeldunud kui mina.

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür