polegi ammu bussiliiklust kommenteerinud

Üldiselt tean ma Tallinna piletikontrollidest (a neile meeldib pühapäeva lõuna paiku kesklinna poole suunduvat nr 18 bussi puistata) rohkem kui Tartu omadest, kuigi Tartus suvest alates bussiga sõitnud. Eelmise 90 kaardiga iga päev sõites õnnestus tervelt 1 korra kontrolli kohata. Seekord "vedas" rohkem, juba pärast nädalat nägin esimesi, aga ise bussi peale minekut oodates. Vaat see on, mis mulle kohe üldse ei meeldi - et uksed kinni, ja kedagi bussi ega maha ei lasta. Ma saan aru küll, et kui kõik uksed lahti teha, siis jänkud jooksevad minema, aga ühest uksest võiks ikka ausaid reisijaid välja/peale lasta. Sellest ma ei räägigi, et bussid keset pühapäevast päeva plaanist jumala väljas olid seetõttu. Ma nuputasin plaani vaadates, kas buss tõesti võis juba enne peatusest lahkunud olla, kui mina sinna jõudsin (nii 5 min enne graafikujärgset aega), aga ei lihtsalt kontrollid olid... ja buss saabus 10 minutit hiljem. Kohe kolm bussi järjest, aga see ei ole ju teab-mis uudis, tavaline Tartu värk.
Aga üks positiivne asi ka - liinile nr 1 on leitud mõni lõõtsaga buss ka, seega hommikuti ei pea kilukarbindust harrastama.

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür