tegelikult

Vahel juhtub nii, et mõned asjad ei jõua kohe kohale - saad teada, et nii on, aga aju keeldub vastuvõtmast... Jah nagu mingi ühenduslüli on puudu...
Kui nüüd veel leiaks koha, kus saaks vajutada nupule, et ma autoroolis blond tibi ei oleks või missugust rahustavat rohtu võib enne rooli minemist süüa? Kõik ju oleks tore, ma isegi hakkan käikudele pihta saama (tegelikult oli vahelduseks tore eelmine kord teise autoga sõita)... aga siis lähen lambist närvi ja kõik läheb nihu. Ja totrad küsimused võiksin ma ka endale hoida - kui juba sõiduõpetaja ei mõista minu eneseirooniat siis ammugi arki eksaminaator. Aga see on kauge tulevik, ei tasu selle peale mõeldagi... Ma progresso c'e', finalmente...

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür