Nii peabki olema

Tegelikult mina tellisin lumesaju ja talvise ilma, lihtsalt mõningaid traditsioone tuleb pidada ;) Kusagil nii umbest 11-12 aastasena ajasin maja ümbert lund, lootuses et külalised maalt ikka tulevad - aga muidugi oli sealkandis lund oluliselt rohkem ja liikuma nad ei pääsenud... Kellele mida - valgeid jõule või valget sünnipäeva, no jõuludega on mul palju vastakamaid mälestusi aga lumesadu sünnipäeva ajal on nagu väike traditsioon - statistikat ei ole aga mäletamist mööda on lumiseid sünnipäevi ikka hulgi olnud. A jah, täna ma ole juba nõus jõuludest kirjutama 26s juba. Minu jaoks jõulud enne sünnipäeva on tabuteema, igasugu jõulustaff pooles novembris ajab mind lausa marru.
Tegelt nüüd ma olen ametlikult "senior" vähemalt veneetsia transpordikaardi kategooriaid arvestades, ei lahe oli oma "juniori" staatust oktoobris nautida...
Tänud kõigile, kes mind eile meeles pidasid :)

Comments

mnjah said…
õnnitlused sünnipäevaks!

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür