Fotojaht- ise tehtud

Panin eile pizza ahju ja tegin arvuti lahti ning lugesin, et sellenädalane fotojahi teema on isetehtud asjad...
Seega, polnudki vaja muud kui pilti teha, ei mingit vanades piltides tuhnimist.



Homme saan esimesed isekootud sõrmikud kätte panna. Labakindaid olen ennegi teinud, aga sõrmikute kudumise kunst tundus alati nii keeruline, et ei tihanud ette võtta. Kinnaste kohta võiks öelda ka kaua tehtud kaunikene, sest alustamisest lõpetamiseni kulus kõvasti üle poole aasta, no kes see suvel ikka kindaid koob...

Comments

Reede said…
Vahvad kirjud kindad!
Ti:a said…
pizza on nii isuäratav! ah kohe lõhna on tunda :)

minule kudumine ei meeldinud kooli ajal ega peale seda, olen küll mõned asjad kudunud ja kududa ma põhimõtteliselt oskan, aga see võtab nii palju aega!
kukupai said…
Kindad on vahvad. Ma eriti ei armasta kududa, aga kui vaja, teen ära küll, pole midagi keerulist minu meelest.
enetimm said…
hästi kenad värvirikkad kindad! ja isetehtud pizza on meie laual tavaline enamvähem igal laupäeval. lapsed arvavad, et enam teiste omad ei kõlbagi kuhugi :)
Oudekki said…
Villased kindad ja pizza yheskoos ajab toredasti juhtme kokku, sest yks on suvi ja teine talv, aga mòlemad tòepoolest kàsitòò :)
midaiganes said…
Tegelikult mul pole kudumise vastu midagi, aga enamus aega lihtalt laiskus on viga... Lapsena tundus sõrmede kudumine keeruline protsess, polnud korralikku õpetust ka võtta st õpetus oli nii keeruliselt kirjutatud, et ei saanud sotti.
Aga pizzat olen valmis sööma aastaajast olenemata... Kuna ma selline külmavares, siis kindaid kannan ka Eestis 3/4 aastast.

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür