Fotojaht - kõver

Kõverate puudega on mul oma lugu - aga tollest kõverast puust on pilt ainult diapositiivina... Puu oli mänd ja Saaremaa, aega on sellest juba oi kui palju möödunud... Tegelikult oleks sellest ammusest reisist veel üks kõver(peegli) pilt - see kus pildi peal on kõik reisist osavõtnud ja mina veel topelt - no smenaga sai selliseid trikke teha ilma photoshopi kasutamata.
Teed ülesse ja alla on enamjagu kõverad... kunagi olid need rajad täis saginat, nüüd valitseb siin tühjus, vaid mõni üksik kohalik ja turist satub siia...
Tuneesia












ja kõverad teed on nagu ussid, mis mööda maad vonklevad...
Jordaania Wadi Mujib









Ja kõverate teede puhul on alati huvitav, mis on kurvi taga. Ja vahel on tunne, et tee lõppebki ära... ja hakkab siis jääle kusagilt.
Ja eriti kõverat teed pidi sai see postitus üles, kõigepealt kõverteed kaudu sisse logitud bloggerisse, siis maadeldud piltide ja teksti lisamisega... kuni internetiühendus katkes ja osa juba lisatust kaduma läks...

Comments

Ti:a said…
mõnikord teeb mind pisinatuke kadedaks ,et inimesed on oma silmaga kõiki neid kõverdusi näinud! samas olen ma õnnelik ,et ma neid maailma erinevaid kohti kasvõi piltide abil näen :)

see mäekülgi mööda jooksev kõvertee on väga lahe!
Reede said…
Väga huvitavad pildid!
Linda Järve said…
Mulle tundub, et teise pildi kohas olen ma käinud. Need teed viivad üles valge mošee juurde... vist on sama koht.

Teed on elus jah enamasti kõverad. Pildid meenutavad seda hästi.
leheneeger said…
Tead... mul hakkas neid pilte vaadates seljakott nurgas närviliselt sügelema, ausõna.
Reine said…
Kõverad teed on mu lemmikud!
Veider on see, et ma oma blogi teedest pilti ei pannud... Võibolla ma olen siinsete kohalike kõverate teedega nii ära harjunud, et ei panegi enam tähele, et nad kõverad on. Tõsiasi ongi, et mul polegi teedest ühtegi pilti! :) Viga tuleb parandada...
Herezia said…
Kõverad teed ja looduse kõverused on uhked küll.
Oudekki said…
Tuneesia kõverused mulle meeldivad väga palju :) Natukene naturaalsed, natukene tehislikud, hea ülevaade, hingekriipiv dualtone lahendus, ma lähen seda pilti nüüd uuesti vaatama!
enetimm said…
kõverad teed kõrgusest vaadates - nagu muster oleks maa peale joonistatud...

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür