11.11 ilma vingerpussid

Täna oli 12,5 kraadi sooja e kõige soojem (teadaolev) novembrikuu 11nes päev, mis Tartus olnud on. Seepärast oligi imelik õues, tõmbasin harjumuspäraselt kindaid kätte ja kuidagi soe oli. Ma just eile õhtul sain elu esimesed isekootud sõrmikud valmis - kauatehtud esimene talleke, mis ikka aiataha läheb :-) St lõngajupid tuleks veel ära peita, aga siis oleks nagu valmis kätte panekuks, aga milleks... Ja üldse läks soojaks minu kiuste, ma plaanisin täna hommikul helistada santehnikule, et radikas ei lähe soojaks. Noh aga mida praegu helistada, kui torudki jahedad - muidugi radiaator ei saagi soojaks minna. (Mulle lihtsalt tundus eelmise nädala lõpul, et küttesüsteemi torud on oluliselt soojemad kui radikas ise). Tegelikult mulle siiski meeldib soe rohkem kui külm :-)

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür