vali endale meeldiv ilmaennustus

ehk kes otsib see leiab... Üldiselt on see lihtne, kui leiad ennustuse, mille prognoos sulle ei meeldi hakkad kontrollima teistest kohtadest ja leiad ikka endale meeldivama. Iseasi kas see ilma muidugi paremaks teeb. Ma olen hetkel juba vähemalt viiel netilehel käinud, kus Veneetsia ilma saab vaadata ja leidub igas valikus ilma - külmast paduvihmast kuni mõnusa päikesepaisteni. No mõned päevad on veel aega ka ja eks üht-teist võib veel muutuda ka, aga põhimõtteliselt valmistun kõigeks.. ee, sulejope jätaks vist ikka koju, või peab kaasa võtma - no samas, ma pole Eestiski veel jopet selga pannud, ka uus ootab kapis külmemaid ilmasid. Oleks ikka nali küll, Itaaliasse minekuks panen jope selga. Aga igaks juhuks otsisin sulejope panipaigast välja, see on lühike ja võtab kotis vähem ruumi (ei tasu unustada, et aastaid tagasi osutus sulejopp Egiptuses väga kasulikuks ja ilma selleta olen ennast paar korda maapõhja kirunud), eks ma siis veel mõtlen, kas võtan kaasa või mitte (seda teist äärmust olen ma ka teinud, et vean kaasa soojemaid riideid kui vaja)

Comments

mnjah said…
Aga vihm jäta kindlasti Eestisse, mul on juba küllalt olnud tegemist eestlastega, kes kipuvad vihma Itaaliasse kaasa tassima...
midaiganes said…
OK, ma lähen ostan homme vihmakindla tuulepluusi ära, vihmavari läheb niikuinii kotti. Ma muidugi oskasin Sitsiiliasse ka vihma meelitada, kuigi ma ise vihma kätte ei jäänud - sadas seal, kus mind parasjagu polnud (paar korda ähvardas ikka tõsiselt ja korra oli selline vihmanarrimissabin ka)

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür