sügis algas

Tegelikult oleks täna võinud ka öelda nt et suvi algas, ilm oli harjumatult päikeseline ja üsna soe - hea, et hommikul jopet selga ei pannud.
Õnnestus nädalavahetusega enam-vähem terveks saada, esmaspäeva hommikuks oli vaid natuke nohu ja väike palavik- oleks võinud ka koju jääda, aga apteeki nohurohu järgi oleks ikka tulnud minna ja tegelikult oleks ikka viilimise moodi välja näinud see kodus istumine (ma pole palaviku tõepärasuses päris kindel, järsku hoopis kraadiklaas valetab- sellesama kraadiga oli mul ju mingi paar kuud palavik kunagi ja käisin läbi 101 arsti ilma midagi leidmata, ma lõpuks lihtsalt loobusin end kraadimast... peaks ikka uue kraadi ostma ja nohu kestab ikka kas nädal aega või seitse päeva, kui rohu ei võta). Ega mul nohurohu e tablettide ostmine nii libedalt ei läinud - esimeses kohas öeldi, et neil praegu pole - mingi tootjapoolne tarneprobleem. Teises apteegis tehti minu küsimuse peale "kas teil seda rohtu ka on?" imestunud nägu ja vastati, et muidugi on- ma olin päästetud :-) Juba 10 tundi ilma nohuta, vara muidugi lõplikult hõisata, aga üks päev juba õhtus.

Ilusat sügist kõigile:-)

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür