digi-tv ja teleprogrammid

Ei ole juba pool aastat telelehte vajanud, klõpsad puldil ja voila näed, mis kavas. No muidugi minusugusele, kes isegi tv kava korral pooled saated maha magab oleks ikka vaja paberist telekava ja ka meeldivad saated alla joonida... Aga tegelikult millegipärast on digi-tv kavas aeg-ajalt puudujääke. See, et mingite välismaa kanalite kavadega on aeg-ajalt mingi kamm - nt ei ole õige päeva kohta, no pole hullu... aga eesti kanalitega sama lugu on teeb ikka vihaseks küll. Kanal11 kavast on juba paar nädalat õhtune/öine "Pahad tüdrukud" puudunud, ma juba arvasin, et seoses sügishooajaga ei näidata. See sügishooaeg on ka paras peavalu, programmide koostajad Eestis näevad ikka kõvat vaeva, et ei oleks võimalik harjumuspäraselt mälu järgi sobivaid saateid vaadata. Ja kolmapäeval ei ole mõtet reklaamida, et see seriaal on esmaspäeviti - ega keegi seda ju esmaspäevaks mäleta/või kes väga tahab vaadata, on juba ammu aja mällu talletanud ja meenutamine, et peaaegu nädal e niiii palju aega on järgmise osani tekitab tuska... tegelt ainus mõte vist oligi, et eelmisel hooajal oli see kolmapäeviti.
Tagasi Digi-tv juurde... Nüüd 1.oktoobrist tuleb mitu uut kanalit põhipaketti ja seda infot lugedes olen hämmingus - milleks on vaja muuta senist järjekorda ja pooled kanalid mujale paigutada. Vähe sellest, et sügise tv programmide uuendused vaja meelde jätta (kus ja millal midagi vaadata), nüüd hakka veel uusi kanalinumbreid meelde jätma. Minu vana mälu ei suuda nii palju uut infot talletada, ma peaks hetkel Veneetsia muuseumite/kirikute lahtioleku aegadega end kurssi viima st võtma ühe paberi ja kellaajad üles kirjutama või ma ei tea mis valemiga ma mingi süsteemi loon...

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür