mugav linnainimene

Ma siis käisin ahjuküttega kortereid vaatamas... Üks tegelikult isegi meeldis, aga see kütmine - kes seda tegema peaks. Mul ei ole muidugi halli aimugi ahjukütmisest, võib-olla sellepärast pelgangi. Kuigi ma lihtsalt olen nii mugav linnainimene. Selline, kellele meeldib jõuda sooja koju.

* * *
Igatähes varsti ma võin hakata Tartus taksot sõitma. Olgugi, et mul lube veel ei ole (ja enne ei saa ka, kui pöörama ja parkima ei õpi) aga tänavad ja majanumbrid on juba üsna selgeks saanud kodukest otsides. Tänuväärne abivahend sealjuures http://www.tartu.ee/kaart/ Kohe näha kus miski maja täpselt asub. Ja minusugune unustaja prindib siis igaksjuhuks kaardi ka välja, kui veidi võõramasse kohta minna vaja - ega see täpse aadressi leidmine ei ole Tartus nii lihtne.

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür