ei miskit uudist

Viimased paar päeva on www.kv.ee netileht, kus ma oma töövaba aja olen veetnud (olgu, ma natuke ikka liialdan). Tõenäoliselt on mul varsti kõik pakutavate korterite hinnad ja muu info peas, otsin nagu nõela heinakuhjast ja vaat ei leia seda, mida tahaks ja millele rahakott peale hakkaks. No kes see ikka nõela heinakuhjast leiab. Ja peavad mul siis sellised soovid ka olema - lepiks siis mõne ahiküttega uberikuga, kus kui hästi läheb on pesemisvõimalus, aga kus ma siis sellega. Hetkel tõrgun veel vastu järelandmistele, lootus on ju lollide lohutus ja sureb viimasena.

PS. Täna tuli müüki ka üks 2toaline korter meie majas - ei, nii peast põrunud ja lootusetu ma ka ei ole, et siia majja korterit ostma hakkan. Ja võivad nad kuulutustes ikka hämada ka, ma ei usu mitte, et teised trepikojad siin puhtuse ja korraga hiilgavad kuigi kuulutuses Trepikojad puhtad ja korras Aga see väike vale, kuigi kuulutused on niikuinii ilustamisi täis.

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür