Mina leidsin selle kukupaikese juurest, kohe nuputan kellele saata ja siis ootan esmaspäeva. Midagi head oleks vaja, eelkõige muidugi raha (suures koguses), sest midagi pole teha, mulle meeldivad need korterid, mida ei saa lubada endale ka kogu olemasoleva raha ja võimaliku maksimaalse laenuga. Või õigemini, kui mu sissetulek oleks 500 krooni suurem, siis vist saaksin odavamaid neist lubada (mitte, et ma ise tahaks end viimse piirini laenu-orjaks anda). Koomiline see, et tegelikult ma teenin isegi sellest enam - aga see ei lähe arvesse või pole piisavalt regulaarne.
***
Homme või esmaspäeval järgmisi kortereid vaatama, st esmaspäeval kindlasti. See mida, esmaspäeval vaatama lähen, on 1-toaline aga ometigi on hinnas elutoas nahkdiivanid ja magamistoa voodi. St magamistuba tuleb muidugi ise ette kujutada ja voodi siis sinna kujutletavasse magamistuppa paigutada. Muidu korteri planeering on piltide järgi enam-vähem, hind mitte nii väga, aga mulle ei meeldi üleliigne heleda puidu (või imitatsiooni) kasutamine- st kõige esimene tingimus on uurida kas seda kõike annab tumedaks teha. Ärge nüüd saage valesti aru, ega mul midagi puidu vastu ei ole aga igal asjal on koht, kuhu ta sobib - paneelmaja korterisse puit lihtsalt ei sobi.

Comments

AlaR said…
nonii, et asjad siiski arenevad ikka? :)
edu igatahes :)

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür