lõpp hea, kõik hea

Inimesi ei tasu usaldada, sest kui sa neid ei usalda, siis nad käituvad just vastupidiselt sinu ootustele. Igatähes sai kolmapäevane lugu positiivsema lahenduse kui loota enam julges.
Aga tekkis täna identiteedikriis - esiteks ühe firma jaoks töötasin ma kusagil mujal ja teiseks, kui ma palusin saata vastuse kaastöötaja meilile, saadeti see ikka mulle. Töökoht on ikka endine, tehti vastav parandus ja forward-nupule vajutamine ei võtnud mult ka tükki küljest.
Ah ja järgmine nädal plaanin ma tööl kauem olla... Ei tegelikult muidugi mitte, ma lihtsalt loodan, et siis saan õigel ajal minema. Või ei plaani midagi, siis ka ehk õnnestub. Sest kui plaanin õigel ajal minna, siis just ei õnnestu - enamgi veel, tegelt ma isegi mõtlesin täna, et lõpetaks tööpäeva varem - aga just reede õhtul peab seda tööd uksest ja aknast sissepressima ja nii, et ei saa seda esmaspäeva lükata ka...

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür