uitmõtteid novembriõhtul

Andke mulle History tagasi - oli mu esimene hüüatus IE7-t nähes, sai eile õhtul unise peaga tõmmatud, ja hoolimata mõnest pisiveast täitsa Ok tundub. Kui ära harjub, siis tööle ka sama (nimelt ossaa imet, selle värgiga saab normaalselt suurendada ilma tähesuurusi muutmata). Eh, et mis värk selle history-ga - muidugi ei puudu see vidin ka IE7, aga menüüribas ei ilutse enam (ja veel pole leidnud kohta, kust saaks panna ka), seega vaja mitut näpuliigutust, et teist kätte saada.

* * *
Rääkiv kartul e loomakaitse
Tööjuures osutusin radikaalseks loomakaitsjaks- nimelt olin ainus, kes arvas, et karusloomi ei tuleks kasvatada. Neid deformeerunud jäsemete ja kehadega närvihaigeks muudetud loomi oma pisikeses puuris on aga võimatu vaadata - ja tänapäeva maailmas me ju ei vaja karusnahkseid kasukaid, kui siis vaid eputamiseks ja oma raha koti paksuse näitamiseks.
Vastulause oli eriti hale muidugi ka - kanamune sa ju sööd - viitega, et kanu ka väikses puuris kasvatatakse. Ja mis see siia puutub, olen väitnud, et see mulle hirmsasti meeldib, et kanu sellistes tingimustes peetakse? Kusjuures mune söön nii vähe ning enamuse elust hoopis vaat, et vabapidamises olevate kanade mune söönud hoopis.
Seda, et kindlalt kassipoegade uputamise vastu olen, parem ei hakanudki mainima. Tänapäeval peaks ju piisavalt võimalusi olema soovimatute kiisude vältimiseks või siis vähemalt vähegi valutumal viisil nende elu lõpetamiseks. Kahjuks olen lapsena pealt näinud, kuidas see käib (päris jube, isegi meenutamine võtab kõhedaks - kassipojad elavad veel hea mitu minutit ja peavad lootusetut võitlust surmaga)

* * *
Raha ja õnn ning läikivad asjad
Täna võis lugeda Indrek Neivelti mõtteid sel teemal (ja lõputuid netikommentaare ka muidugist). Aga see selleks, artiklit ei viitsinud lugeda ja kommentaarid sama mõttetud nagu alati... ainus, mida tõesti teada tahaks, et kuidas on võimalik 35 eeguga päevas söödud saada nagu üks netikommija väitis- ons kellegil konkreetseid juhiseid- kindlasti see on võimalik, aga vaat ei oska enam kuidagi... (et milleks mulle see - no rahas pole õnn, aga mul pole aega, et Itaaliasse hääletada ja seal siis sama teha. *** kuidas hinnad tõusevad, Eurot polegi vaja)
Hoopis huvitavamad oli kommentaarid aga eile - teemaks LCD ja plasmatelerid
--Aga LSD-ga on pilt alati ettearvamatu---
--hoopis mõttetud mehed olete, õige mees ostab koju ikka kinoekraani ja õiget ekraani mõõdetakse jalgade, mitte tollidega---
Ja tänasest Pealtnägijast - igal ühel meist (kel piisavalt raha) on võimalik osta kell, mis maksab 12 miljonit kui ei eksi (rahaühikus pole kindel, aga mis vahet) ja kel nii palju raha pole aga ihkaks ikka luksust nautida, siis kõige odavam selle firma toodetud maksab 6000 Sveitsi franki (e u 60000 EEK-u ). Mine sa võta kinni, kas see kell näitab kuidagi paremini aega, või näiteks lisab ööpäevale paar lisatunnikest...

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür