olen mina kummaline või on seda teised?

Olen mina ikka lootusetu optimist - tänane päev tõestas seda. Veel hommikul olin veendunud, et ka tülikasse ning pretensioonikasse klienti tuleb hästi suhtuda, aga päeva peale oli selge, et tulemus on ikka sama, lihtsalt kauem läheb aega & närvikulu ka seega suurem.

* * *
Oma veendumustes kindlate inimestega pole mõtet vaielda ega vägikaigast vedada - ei muuda tema enda veendumusi, ei muuda mina - tean seda, aga ikkagi ei suuda vastamata jätta.

* * *
Ja sellise päeva õhtuks jõudsin hoopis muudes asjades selgusele - back to fight again ehk aeg on tegutseda, et jõuda sinna kuhu tahan ;) Eks tulevik näitab, kuidas asi tegudes välja kukub, aga vähemalt võitlusvaim on olemas.

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür