Your Birthdate: November 25



You excel at anything difficult or high tech.

In other words, you're a total (brilliant) geek.

It's difficult for you to find people worth spending time with.

Which is probably why you'll take over the world with your evil robots!



Your strength: Your unfailing logic



Your weakness: Loving machines more than people



Your power color: Tan



Your power symbol: Pi



Your power month: July


Tehnikaga küll sinasõber ei ole - kui tahate miskit lõhkuda, andke minu kätte ja lubage mul sellega teha rohkem kui lihtsalt nupulevajutamine või klahvideklõbistamine, pärast võite tükke prügikasti visata.
Värviga on ka täitsa mööda pandud, ainult kuu on õige - kui miskit mulle meeldib, siis on see soe ehk juuli

* * *
Hoidke alt, siit ma tulen ja robotite armeega maailma vallutan ;) kui ma enne roboteid ära lõhkunud pole

* * *
isegi sellise lihtsa postituse ülespanekul suutsin esimese korraga miskit kihva keerata

Comments

mnjah said…
Palju palju õnne sünnipäevaks!

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür