rahaautomaat nämm-nämm

Ei, mitte söödavaks pole rahaautomaadid muutunud, vaid hoopis minu pangakaardi sõi ära. Panin sisse ja tagasi enam ei saanud, vahepeal oli tabloole ilmunud kiri- vabandame, ei saa teid hetkel teenindada vms. Oleks siis kaardi tagasi andnud, kus sa sellega. Ma järgmine kord mõtlen sügavalt järgi, kui kusagil kaardiga maksta ei saa ja palutakse sularaha välja võtta, sest sellest see kõik alguse sai. Kui olin mõned minutid automaadiga tõtt vaadanud, lootuses, et ime ikka juhtub ja kaart välja tuleb, läksin panka ja pärast miljonit allkirja sain kaardi suletud ja uue tellitud. Nüüd on siis mul asenduskaart ja nädal aega ei ole muret, et kuskil poes kaardiga maksta saaksin (ok, kui nüüd aus olla siis krediitkaardiga saaksin, aga mul seal ilus seis st mitte sentigi ei ole krediiti kulutatud, ei taha sellise tühja asja pärast seda rikkuma hakata).

PS Ja pangatöötaja oleks võinud natukenegi mõelda, et inimene, kes on just panga (tehnilise) apsu tõttu rahulikult koju jõudmise asemel pangakontoris asju ajamas ei ole teps mitte huvitatud ühestki muust lepingust pangaga.

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür