õpin uut keelt, seekord hispaania keelt

Ma võiks ju mõne keele korralikult selgeks õppida, aga selle asemel alustasin uue õppimisega. 2 tundi on olnud ka, esimeses tunnis oli liiga vähe materjali ja teises liiga palju. Ma enam ei mäletanud, mis tunne see on algusest alustada. Imelik ja kohanemist nõudev igatähes.
Teises tunnis tuli kohe üks asjadest, mis mulle ei meeldi- omadussõnad. No ei meeldi mulle kirjeldamine kui selline, ja omadussõnad on tavaliselt viimased, mis võõras keeles meelde jäävad. Kui ma nüüd kõik 50 omadussõna selgeks õpin (kui täpne olla siis 49), siis lähimal ajal ei taha ühestki uuest omadussõnast kuuldagi- limiit on täis. No tüüpiliselt käivad alguse juurde ka küsimused ja need mulle ka ei istu, selge miks teine tund tundus niiii keeruline. Nimi- ja eriti tegusõnadega on kitsim, eriti nende viimastega. Ainult "olema" ja ka see vorm, mida vähem kasutatakse. Kui neid juurde tuleb, siis on lootust mõni lause moodi asi ka kokku seada.
Alguse asi, tahaks juba osata rääkida aga kõike ei saa üleöö. See vundamendi ladumine on alati kõige vaevalisem ja pärast on see maa-all ka ju. Imelikul kombel valmistavad mul hiljem just raskusi need alguses õpitavad asjad.
A ma nüüd lähen õpin edasi. Näiteks harjutan kuidas tagurpidi küsimärki teha :D

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür