Horvaatia vol 2

* * *
Inimesed muidu Horvaatias on toredad, kui nad ei ole teenindajad. Pole veel juhtunud, et pärast reisi poemüüjad Eestis väga sõbralikud tunduvad, aga seekord täpselt nii läks. Ma ei tea, kas see oli lihtsalt juhus, aga ühe nädala kohta kuidagi palju kehva teenindust. Kui kassasabas oli rohkem kui 2 inimest, näiteks 3, siis läks üüratu aeg - sest kassapidaja liigutused olid aegluubis ning kui keegi kaardiga juhtus maksma, siis seda tsekki oli vaja panna väga hoolikalt klambriga teiste juurde -hääästi aeglaselt muidugi. Ja kindlasti oli vaja vahepeal midagi teise müüjaga seletada. Paadisõidu kohta küsides- "jah on suure laevaga" aga kui tsekk oli valmis kirjutatud "ei, täna ikka suurt laeva ei ole" Kusjuures, ühtlast valet polnud need paadisõidu pakkujad ka välja mõelnud - mulle öeldi, et pole nii palju huvilisi, et suure laevaga sõita, teistele jälle, et suur laev on saarte väljasõidul. Sellest ei maksa rääkida, et vahetusraha otsimise mure oli minu teha (oli euro münte, sai sedasi lahendatud) . Ja siis muidugi veel Šibeniku hotellis retseptiooni-tädi, ma pole kusagil hotellis nii kurja töötajat näinud. Täitsa hirm tuli peale, jumal tänatud, et ma midagi temalt küsima ei pidanud - ega ma vist ei oleks julgenudki. Kõige krooniks- mind ei üritatud petta tagasiantava rahaga, kui hind on kokkulepitud siis hind on see ja tagasi makstakse õige summa, aga Horvaatias teeäärselt müüjalt paari puuvilja ostes üritas müüa vähem raha tagasi anda. Asja koomika oli see, et hinna ütles ta niikuinii suvaliselt lakke (so taevasse) vaadates. Muidugi ma ei jätnud mainimata ja sain oma raha kätte, aga halb maik jäi ikka. Ja vaest jäätisemüüjat segasin ma ka oma jäätiseostu sooviga, mis sa hing teed kui väljas on 30 kraadi sooja ja jäätiseisu on liiga suureks läinud ja ühegi teist jäätisemüügi kohta lähedal ei olnud. Oleks kõht tühi, oleks hoopis kõrvalt kohast pizza ostnud, seal olid sõbralikud töötajad, naeratasid ja puha...

* * *
Tõele au andes, siiski polnud kõik teenindajad sellised, õnneks. Kahjuks oli neid teistsugused muidugi vähemuses...

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür