virvendused


Peaks vist blogi kirjutaja palkama - ideid on küll, mida siia kirjutada aga kuidagi ei jõua need siia. Juba terve lugude järjekord on kogunenud - tahaks nagu kõigest ikka kirjutada, aga sama hakkavad teemad juba aeguma...
* * *
Olen alati suhtunud võõristusega küsimustesse "mis tuleb teil pähe, kui kuulete seda või teist sõna" Vaat, tavaliselt ei tule kohe midagi pähe, eriti kui veel käsu korras peab seda tegema :)
Aga ometigi tabasin ma end mõtetega uitamas kui Roomas hotellis lõunalauas lauakaaslane väitis, et ta pärit Zürichist. Kõigepealt muidugi on Zürich juba paar kuud minu jaoks zu reich, see on kohe esimene mõte, mis pähe tuleb. Ja tänu koledale märtsi ilmale oli teiseks seoseks Sveitsi reisil Zürichi hotellitoas vaadatud ilmateade, mis tekitas tahtmise minna hoopis mujale kui vihmasele ja külmale Saksamaale - tol augustikuu päeval oli soe ja ilus Sitsiilias...
* * *
See sissejuhatus ongi mind märkamatult viinud üheni neist teemadest - asjadeni, millega on isiklik seos ja asjadeni, millega seda pole. Ma ei tea miks see on, aga teatud kohad/sündmused tunduvad mind puudutavad ja saavad "omaks" siis, kui on võimalik luua mingigi seos (minu fantaasia on päris hea, seega seos võib teiste jaoks tunduda kummaline ja tühinegi). Iseenesest pole see muidugi õige - sündmustesse tuleks ikka objektiivselt suhtuda, teadlikult ma suhtungi aga alateadvus kipub selliseid vingerpusse mängima. Aga teisest küljest, need, millega seos on tunduvad olulised ja lähedased - võib-olla objektiivselt ja kaalutlevalt suhtudes vaataksin hoopis kõiki asju teatud distantsiga? Ja neid seosega paiku, inimesi, sündmusi on iga ikka päevaga enam :) , järjest harvem jutub, et kohe mingit seost ei teki. Tänasest lisandus siis Malaisia - töö juurde toodi mitu suur kastitäit Malaisia infomaterjale, kusjuures täitsa müstiline miks - me ei tegele Malaisiaga...

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür