Ärge öelge, et see ei teinud mulle nalja

Vahel juhtub, et ka tõsised asjad teevad nalja. Tegelikult polegi ma üldse tõsine inimene, hea nali mulle meeldib & naermine ka - kahju ainult, et õpetajad koolis aru ei saanud ja naermist pärssisid nii et ei naera just liiga tihti. Aga kummalisel kombel juhtus nii, et täitsa tõsine asi nalja tegi - vägisi kiskus suu muigele, kui seda tsirkust pealt nägin, mis ühe väikse soovi peale lahti läks. Nagu oleksin ei tea mida küsinud ;) Targad teadmised tulevikuks. Esiteks - mõne inimese koonerdamine on koomiline ja nii sellesse tulebki suhtuda. Teiseks küsija suu peale ei lööda ja mul jummala suva, mis minust seepeale arvatakse. Miks ma peaks teiste ihnuse pärast põdema, see pole ju minu mure.

Comments

mnjah said…
Ma ei tea miks sa inimeste uudishimu sellisel viisil üles kütad ning asjast ei räägi!? Või hakkad varsti piletiraha küsima?? :-)
midaiganes said…
Piletiraha on muidugi hea idee, eriti arvestades hetke rahalist seisu :) Aga päris avalikult ei taha siin kirjutada ka...

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür