1. jaanuar Kuidas asjadest loobumisega läheb?

Vahepeal olen tasa ja targu asjade hulka vähendanud. Siiski mitte nii jõudsalt, kui sisimas sooviks. On paremaid ja on halvemaid päevi. 

Mida tahaks uuel aastal järgida?

Olla süstemaatilisem. Minu jaoks siiani Marie Kondo ja The Minimalists meetodid on tundunud liiga radikaalsed. Anda ära kõik asjad, mis rõõmu ei valmista - mul on väga palju selliseid asju, mis täidavad funktsiooni aga erilist rõõmu ei valmista. Kui tuleks homme päev ideele kõik lauanõud ära anda, mis rõõmu ei valmista, siis alles jääks nii vähe, et oleks vaja uusi taldrikuid/kahvleid /nuge. Või siis loobuda kõigist riietest/jalanõudest, mida ei ole 90 päeva kandnud ja ei plaani järgmise 90 päeva jooksul kanda. Ma ei ole sugugi kindel, et see talv kõik talveriided piisavat kasutust leiavad nt kõrge kontsaga saapad. Aga võib olla peaks siiski olema radikaalsem, kui mitte kõikide asjade suhtes, siis mingi kategooria ette võtta ja vaadata, mis juhtub. 

Teha veel läbimõeldumaid oste. Ei ole patust päris prii, ja üht teist on koju ikka juurde tekkinud. Siiski olen proovinud teha ostuotsused võimalikult läbikaalutletult nind soetada neid asju, mita reaalselt kasutan. 

Olla järjekindel. Suveni läks üsna hästi asjadest vabanemisega, aga sügisel ja talve on asi veidi soiku jäänud. Tahaks nii, et sellele aastale tagasi vaadates saan tunda end hästi vajalike asjade keskel ning ebavajalikus vabanenuna.



Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür