ilmast ka, millest muust

Ma lihtsalt ei või. Selline ilm ei kõlba mitte kuhugi, täna oli paar miinukraadi ja arvestades eilset vihma pole vaja arvata, millised kõnniteed välja nägid. Pidasin enne õue minekut pikalt plaani, mida jalga panna (lompides patseerimise e vanad saapad andsid eile otsad st läksid katki). Astusin välja ja nagu lehm libedal jääl esimese korraga ei jõudnud kaugemale kui prügikast. Oma elu ja tervise säilitamise nimel olin sunnitud trepist üles ronima ja jalavarjud parema haardeteguriga saabaste vastu vahetama. Vähemalt libe ei olnud.... Aga mis saab, kui jälle sulaks läheb? Millega siis välja minna? Palja jalu vist või plätudega. Ma juba päris tõsiselt kaalun endale kummikute ostmist, kuigi ma vihkan kummikuid ja müügil on ju ka ainult roosad ja lilledega st veel rohkem jälestusväärsed, sest tõmbavad tähelepanu. Või kui mitte kummikuid, siis odavaid kunstnahast saapaid, et kahju ei oleks, aga ma ju ütlesin kunagi endale, et mitte iial enam selliseid.
Eks näis, mida homne ilm toob. Mina ootan ilusat ilma, no nagu täna õhtupoole oli.

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür