tihe reisigraafik :-)

Juba pühapäeval jälle reisile, peaks juba rutiin olema... Ja vabalt võiks alles laupäeva õhtul kohvrit pakkima hakata, ega ma veel pakigi, ainult mõtlen, mis riideid kaasa võtta ja kas vaja veel midagi pesta. Ja lihtsalt vahelduse mõttes käisin Veneetsias väiksema kohvriga, et oleks põhjust kohvrit vahepeal kappi panna.

* * *
Mida enam ma mõtlesin, seda suurem paanika mind haaras - no sealkandis peab ju korralikult riides käima, aga pikad püksid tähendavad minu jaoks kõrgeid kingi - uued suvekingad nagu ei sobi pika maa käimiseks, vanad õmblesin eile kokku (aga mis siis kui ikke ära lagunevad), pealegi kas mu selg seda vastu peab ja kuidas sealkandis tänavad on... Vähemalt Petras ja mujal looduses kavatsen küll dresscode't eirata ja poolde säärde püksid panna, kõrgete kontsadega ronida ikka ei saa. Ja kogu suve täiendasin ma oma t-särgi varusid, mitte ei mõelnud pükste peale...

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür