reklaam kõikjal

Kui ma seda nägin, siis esialgu võttis küll sõnatuks - no ei ole võimalik, enam pole miski püha - mis nad küll teinud on... Iga suurem pind sobib reklaami aluseks, Palazzo Ducale nagu iga teine majagi, mis ikka vahet... või kas ikka? Tegelikult, õnneks, pole tegemist permanentse reklaamiseinaga vaid see katab tellinguid. Aga kas see just parem vaatepilt kui tellingud, jäägu igaühe otsustada, mina tõenäoliselt olen nii konservatiivne, et eelistan tellinguid. Ainus lohutus, ehk sellest reklaami rahast läheb ühte koma teist ka renoveerimise tarbeks...
Muidugi mõjub autoreklaam Veneetsias eriti kentsakalt.





Teine reklaaminäide ka.


Reklaami ka Milanost. Mina kui moekauge inimene polnud kuulnudki, et roberto cavalli coca colat tehakse, ma koju tulles uurisin järgi mis värk on...

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür