talveunes

Ma ainult magaks, magaks ja magaks.... Praegu kah tahaks voodisse... Ja siis, öösel, istun ma üleval sest mul on köhahood.
Seoses köhaga, mis ülimalt suurima tõenäosusega on allergiline ja akriveerub igasuguste (kemikaalide) lõhnade peale, on mul tulevikus valikuid palju vähem. Ma ei saa endale osta ühetoalist korterit, millel ei ole rõdu - kus ma siis pesu kuivatan? Seega valikud on - kahetoaline korter (millele rahakott kindlalt peale ei hakka) või ühetoaline aga rõduga.
Esialgu peab muidugi välja mõtlema nipi kuidas saaks laenu võtta ja eriti seda tagasi maksta muidugi, seega kuivatan pesu üürikorteri elutoas või rõdul. Ja saan vahepeal tolmulesta-allergia ka iidvanast voodist...

Comments

mnjah said…
Oled taas aasta võrra vanem? :-) Õnnitlused 25 novembriks!
midaiganes said…
Jah ja, tänud õnnitluste eest :-)

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür