kaubamärgi-ignorantsus

... ehk kuidas mul täna ost tegemata jäi

Kaubamajja minnes polnud mingit shoppamisplaani, vaid veidike ringi vaadata. Aga märkasin kirja, et Oliveri tooted on 20% odavamad, kui osta kaks... ee mulle ühed puksid täitsa meeldisid ükspäev ainult hinda põlgasin kalliks. Aga võib-olla tasuks siiski ringi vaadata? Leidsin pükste juurde sobiva vesti... ja ma ei saa eitada, komplekt nägi seljas kena välja. Arvutsin umbes, palju see soodustus mulle annab ja otsustasin ära osta ning sammusin kassa juurde. Ja siis kuulen hinda. No mida?!? See on ju ainult partnerkaardi soodustus. Küsin siis, et mis värk on - et neile toodetele pidi kehtima 20%. Müüja siis seletas, et vaid Oliveri kaubamärgi toodetele mitte sama firma OS kaubamärgile. Appi, kust ma seda pidin teadma! Nii palju raha ei olnud aga plaanis kulutada - ja nii mu ost pooleli jäigi...

* * *
Keegi teab, millal ostuöö tuleb? Peaks nagu millagi novembi algul olema, vähemalt eelmine aasta oli.

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür