101 põhjust miks ma vihkan talve

Tegelikult ei ole veel talv käes, aga enamus siinsetest põhjustest kõlbab nii 3/4 aastaks

* on pime
Asi ei ole isegi mitte päeva pikkuses (lühisuses) vaid pidevas pilves ilmas, mille tõttu nagu valgeks ei lähe. Mida enam ilma päikeseta päevi seda rusuvam on.

* on külm
Kogu aeg peab riideid selga toppima ja käima nagu kubujuss

* talveriided ja saapad on maksavad rohkem kui suveriided ja kingad.
Ausalt talveriiete muretsemiseks peab olema rahakott puuga seljas, normaalne jope maksab vähemalt 1500-2000 eek ja mantlit vist enam alla 3000 ei leia, vähemalt sellist mida selga sünniks panna. Esialgu oli plaan endale see sügis mantel muretseda, vähemalt kevadel mõtlesin nii aga minu õnnetuseks või õnneks pole ma ühtegi (hinnast sõltumata) sobivat eksemplari poes kohanud. No nii ma käingi igati kulunud sulejopega, mis sulgi ajab ka. Noh ja saabastest ma ei räägi parem, tavaliselt hinnasildist kaugemale ma ei jõua st proovima ei hakkagi. Õnneks valitseb kingapoodides samasugune ikaldus kui riidepoodides, ega seal pole ka kalli raha eest sellist mis kohe väga meeldiks (no 2000 eegune saabas peaks ju väga meeldima, selle raha eest peab juba hää ja ilus olema). Mul muidugi on täpselt ühed saapad, mis klassifitseeruvad talvesaabasteks ja need on pea 10 aastat vanad.

* mütsi peab kandma
Esiteks on niivõrd keeruline sobivat mütsi leida. Teisiks on mul üks mütsidest, just see õhem, mis praegu paremini sobiks, jäljetult kadunud. Ja veel, soengutegemisest pole hommikuti kasu, juuksed hoiavad mütsi alt võttes ikka nii nagu neile pähe tuleb. Ja juuksed on elektrit täis ka kõigele lisaks.

* talv tähendab ka suurt küttearvet
Ei, ma ei ole esimest kütmiskuu arvet saanud veel, aga ega ma neid numbreid sealt väga näha ei ihkagi - midagi rõõmustavat sealt ei tule. Nii 3 kuud tuleb vist söögi arvelt kokku hoida, sest mis see küttearve olema küll hakkab :( Ma kogu südamest loodan, et mitte topelt nagu kevadel koju tulnud papri peal kirjas oli (koefitsent veebruar 07 - 1, detsember 07 - 2)

* toitu kulub rohkem
No katsu sa söögi arvelt kokku hoida kui külmaga organism rohkem kaloreid ihkab. Ja ei lepi vaid kartulitega - tahab muud ka...

*igal pool on libe. Ja selle tõrjeks visatakse suuri graniitkillustiku tükke tänavale st et saapakontsad ja tallad kuluvad kui raspli peal.

ja edasi ja edasi... kui viitsiks, saaks 101 põhjust täis ka ;)

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür