sabato 25 agosto a Roma +41,5

Algul ma ei taibanud, milles asi kui via del Corsol ühest poest teise käisin, et veidike jahedamat õhku leida. Kas olen vahepeal Itaalias jaheda ilmaga ära harjunud, et korralikku suveilma ei kannata? Aga päikese käes higi lausa voolas ja iga sõõmuke veepudelist oli kingitus, niimoodi ma siis Rooma tänavatel uitasin... Ei ausalt, ma ei mõelnud, et nii soe võiks olla (aeglaselt varjus liikudes polnud vigagi), aga kui ma õhtul kella kümne paiku ühe apteegi küljes elektrontablool +35 nägin, arvasin, et soojaga on nägemine ka kadunud ning veendunud, et silmad ei peta, mõtlesin, et see näitab küll kinganumbreid või midagi sellist. Noh, palav oli küll :-) Igatähes toidu juurde soola polnud vaja lisada - see oli omast käest & enne magama minekut hotellis nägu pestes tuli soola maitse vägisi suhu... Pühapäeval lennukis lehte lahti lüües - ja pilku temperatuuride kaardile lüües Roma - 41 Ei, algul vaatasin seda ka nagu ilma imet - aga lehte lapates leidsin artikli ka - nimelt oli laupäeval kõige kuumem paik Itaalias Rooma, +41,5 kraadi ühtlasi oli ka selle aasta kõrgeima temperatuuriga Roomas (ja mitte ainult selle suve vaid viimase 7 aasta oma)

* * *

Mitte nii kuumast Toscanast ja kõigest muust, mis reisil juhtus... qualche altra volta (ma tahtsin Riias ka Itaalia keeles rääkida)

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür