asjadeta maailm...

oleks palju lihtsam :) Olin päeval kõikvõimalikud hullumeelsed ideed maha matnud põhjusel "kuhu panna kohver?" ning valinud lihtsaima võimaliku tee.
Ja õhtu otsustasin, et ei jäta pakkimist viimase õhtu hooleks, muidu ei saagi magama... Aga k*** peab neid asju nii palju olema - hea oli kohe, kui riideid vähe oli, võtsid kaasa seda mida oli võtta. Nüüd on üht teist ja kolmandat kogunenud - ja midagi ei raatsi maha jätta, kes teab, ehk läheb vaja (ma olen selles teadmises ka aastaid tagasi teksased reisile kaasa vedanud ja sama targalt kohvrinurgas tagasi toonud aga siis oli muid asju vähe) So ma tean, et kõike ei lähe vaja - ega ma kuudeks ei lähe vaid nädalakeseks, aga ei suuda otsutada mida võtta mida jätta... Asi pole seekord isegi mitte ruumis - kohver on suurem ja asjad tunduvad lahedasti ära mahtuvat aga kellele seda kogu träna tassida vaja on? Väike kohver oli hea, ei saanudki rohkem asju kaasa võtta kui sisse mahtus...

* * *
Jätkan pakkimist ning sorteerin homme siis ebavajaliku välja, vist

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür