kommisõjast

Igaühel tundub teemast oma arvamus olevat :D No on minul ka, ja teema on koostise tervislikkusest/kahjulikkusest maitse peale üle läinud enamustel, siis ka sellest.
Maitse üle ei vaielda, vaid kakeldakse. Ma ei tea, seda, mismoodi Kalevi kommid lapsena maitsesid, no ega väga ei mäleta. Aga et midagi hüpersuper head oleks olnud, ei mäleta ka. Muidugi raske, sest õiget võrdlusmomenti siis ju ei olnud- ainsad mitte NL kommid, mida lapsena sai harva olid vist Tšehhi lutsukad (sellises läbipaistva kilega pakis, kus eriti mingeid silte peal ei olnud). Imeliku asjana mäletan, et mulle maitsesid need kõige odavamad šokolaadikommid, mida kõik ülejäänud põlgasid. Suure "Kalevipoja" šokolaadi olemasolust sain teada ükskord jõulude ajal (meie peres peeti ka sel ajal jõule), oli varem Tallinnast ostetud aga mina pidasin mingiks imekraamiks- tavalises külapoes ju sedasorti kaupa ei olnud. Üldse oli hea päev kui Annekese või mõne muu päris šokolaadi sai osta, kehvematel päevadel tuli leppida kamašokolaadiga. Prrr, ma ei tea, mis inimesed kamašokolaadis leiavad, lihsalt üks maitsetu magus ollus.
Samas kuskil 10-15 aastat tagasi, ei olnud Kalevi šokolaadid küll suuremad asjad, just need mis 90ndatel müügile tulid. Vähemalt minu maitsele, valik oli selleks ajaks suurem ja olin juba Šveitsi ja muude maade šokolaadi maitsega ära rikutud. Nii ma aastaid ei ostnudki Kalevi šokolaadi, kui sattus kätte, siis ikka jätkuvalt pettusin. Aga imelik, minu arvates on nüüd Kalevi šokolaadid isegi söödavad.
Noh, kommide kohta ma ei oska suurt midagi öelda, ma Eestis komme ei osta, kui just külakostiks. Välismaalt ka lihtsalt selleks, et midagi "suveniiriks" tuua. Asi selles, et mulle maitseb šokolaad rohkem :)

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür