juhe koos.

on üldse lootust, et ma hispaania keelt kunagi mingilgi tasemel oskan? Muidugi eriliselt ekstensiaalsete küsimusteni olen jõudnud pärast mõnda tundi, ei ole midagi öelda. Aga... ma ei tea, mul on tunne, et nii nagu praegu ma kaugele ei jõua. Peaks ise palju rohkem iseseisvalt vaeva nägema, aga mingit õppematerjali oleks selleks vaja, rohkem kui see, mis kursuselt on- natuke ühekülgne, vähe kinnistavaid harjutusi + sõnavara. Mitte, et sõnu vähe oleks (tegusõnadest siiani ainult olema ja omama) aga liiga spetsiifiliselt, ei tea mitmes keeles ma tean kuidas on tugitool või nõudepesumasin- eesti keeles ja nüüd hispaania keeles. Kui ma just kuhugi hispaania-keelsele maale ei koli, siis ma ei usu, et mul selle teadmisega ka midagi peale on hakata. Nii ma siis mõtlengi, kust ja millist lisa-õppematerjali leida.

Comments

mnjah said…
Sa tahad kah kohe tulemusi :-) Paraku on iga tarkuse õlgadel pikk risti kandmise retk..

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür