päevakava

Ma olen homseks (st tänaseks) jälle pingelise graafiku tekitanud.
Kõigepealt hommikul koristada trepikoja koridor, noh tegelikult oleks pidanud täna aga meil ***lamp koridori ei põle ja pealegi jõudsin hilja koju kah. Homme helistan ühistu esimehele tagasi ja küsin mis värk selle trepikoja valgustusega üldse on. Vahepeal ei põlenud üksi lamp, siis ei põlenud korrus allpool, nüüd jälle meie korruse ei põle. Lihtsalt lampide läbipõlemises ei ole asi, sest aegrelee ka ei tööta st lambid põlevad praktiliselt koguaeg (päeval siiski mitte, vist)
Siis tööpäev nagu ikka ja pärast tööd peaks jõudma 1. Annelinna postkontorisse (miks ometi peab mu maja posti jaoks Annelinna alla käima, kesklinna omast oleks nii lihtne läbi astuda) 2. raamatupoodi 3. fototarvete poodi (järjekordne katse leida fotokale kotti) 4. toidupoodi 5. apteeki.
Ma tahaks näha, kuidas mul see kõik õnnestub, mitte ei usu. Edasi-tagasi mööda linna vantsida ka ei viitsi, aga prioriteet nr 1 on postkontor.

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür