mida ma Stockholmi reisiga teada sain

* Ma võin küll rahumeeli äikese (või valjult rääkivad tegelased naabertoast) maha magada, aga liiga valju mootorimüraga mitte (minnes oli kajut laeva mootorite kohal). Seega olin esimene päev päris kapsas ka ja õhtuks omadega läbi.
* Mul ei ole jalanõusid, et talvisel ajal reisida, mul ju lagunes 2 paari saapaid ära see talv.
* Ma oskan rohkem kui ühte rootsikeelset sõna. No nii umbes kolme ;)
* McDonaldsi tee on ilma maitseta, välja nägi küll nagu tavaline teepakk aga jook maitses nagu soe vesi vähese suhkruga. Vähemalt sooja andis.
* Rootsis on osad toidupoed niimoodi korraldatud, et sealt leiab asju üles vaid siis, kui eelnevalt teada, mis süsteemituse järgi asjad poodi paigutatud on. Eriti vinge oli nende arvates panna asjad liikuva eskalaatori kõrvale, noh et möödaminnes võtta. Kui just teada ei ole, mida tahad, siis see on küll äärmiselt keeruline- eskalaator ju liigub ja mõtlemiseks-uurimiseks aega ei ole. Mõne asja leidmiseks pidin mina lausa 3es erinevas poes käima - aga lõpuks saatis mind edu.
* Kui ma mõned aastad tagasi Stockholmi sattusin, tundus H&M pood ikka väga vinge - igasugu ilusaid ja mitte üldse kalleid asju oli palju, ainult va raha ei olnud piisavalt. Aga nüüd, suure hädaga leidsin 2 pluusikest. Enamus müügil olevatest asjadest sellised, et tasuta ka ei paneks selga.
* Poeteema lõpetuseks - milleks on vaja ühe ja sama kaubamärgi poode 3 tükki 100m raadiusesse- sellepärast, et leida 2 sobivat riide-eset. Ühest poest korraga neid ju ei leia.
* Ma ei oska pildistada, mitte et ma seda enne ei teadnud. Aga pimedate ja pilviste ilmadega tuleb oskamatus eriti välja.
* Kui ümbrus on värvitu, siis tulevad pildid ka pea-aegu mustvalged.

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür