autosõidust...

polegi ammu kirjutanud miskit selle kohta... aga eks see üle kivide käinude ole läinud. Aga kui ma nüüd jälle kõike kihva ei keera (märksõna närvid) siis mul on isegi lootust autokooliga ühele poole saada - igatähes olen ma koolieksamikõlbulikuks tunnistatud ja asun kohe liikluseeskirja lugema (üle pika aja, vist isegi pole see aasta lugenud teist, teooria on unarusse jäänud...)
Aga mitte sellest ei tahtnud kirjutada, vaid ikka teistest juhtidest. Kõigepealt vabandust selle juhi ees, kes oli sunnitud minu taga venima, sest üritasin eeskirju jälgida ja 30km/h ning parema käe reeglit arvestada. Aga kannatlik juht oli või pidas ta ka liikluseeskirjast kinni... See viimane tundub kuidagi kummaline sest üldiselt ei kehti ka 50 km/h linnas, eriti kui mõni selline lõik, kus kiiremini sõita saab... Sõites neljanda käiguga ja spidomeetrile piltku visates, tõusis jalg gaasilt, sest kiirus oli üle 50 km/h tõusnud. Ma lihtsalt üritasin mitte väga venida (see eelmine seik just eelnes sellele), aga seekord ei sõitnud mitte mina aeglaselt vaid teised kiirelt. Kui ma siis 50-ga venisin sõitsid teised minust nagu postist mööda.
Veel - pärast juba jalakäiana - mul õnnestus nautida õueala õigusi ja muretult üle tee pääseda, ausalt oli see liiga ootamatu. Mine võta kinni, oli see juhus või oli neist politseinikest kasu, kes nädal aega tagasi näiliselt niisama seistes liiklust jälgisid...
Aga nüüd pean ikka liikluseeskirja kätte võtma, muidu ei saa teooriatki sooritatud...

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür