kas see on kevadväsimus või mis?

Selle asemel, et asju pakkida uimerdan ma arvuti taga - veel parema meelega oleks voodis ja magaks. Juba teist õhtut selline uni, nagu oleks organism kellakeeramisest valed järeldused teinud. Peaks nagu hommikul väsinud olema, aga hoopis õhtul...

PS täna õhtul oli imeline päikeseloojang, kahju, et fotokat kaasa ei võtnud. Aga ega ma ei teadnud ka, et mööda Annelinna sobivat sularahaautomaati pean otsima. See oli nagu miski Murphy seadus - kõigepealt unustasin päeval sularaha võtmata ja siis ekstra välja minnes automaat lihtsalt ei tahtnud minu kaarti lugeda...

Comments

mnjah said…
Mul muideks sama jama! Hommikul olen kõpsti enne kella üleval aga õhtul juba kell kaheksa täielik kapsas. Saa siis aru...

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür