mis uudist

Ega eriti midagi ei olegi... St sügis on käes ja järjest külmemaks ja pimedamaks läeb, aga mis uudis see kah on, iga aasta kordub enam-vähem sama.

Aga üdiselt kõik kulgeb samamoodi nagu enne, töörütm on lõpuks käes. Võttis natuke rohkem aega kui tavaliselt, eelmine nädal oli muid asjatoimetusi, mis nädala ikka selliseks mitte päris töönädalaks tegid.
Autokoolis käin edasi ja õppesõidus ka pärast nädalast pausi. Ee, sellest ma parem ei taha rääkida... a) no ma ei ole vasakukäeline õigemini küll jalaline (märksõna sidur) b) ma ei suuda jalakäiana ka tabada täpselt momenti millal roheliseks läheb, selge see, et foori alt nii käbedalt minema ei saa kui vaja (kurat, käik ja ikka sidur ka) seega c) ma tahan automaatkastiga autot. Seda viimast ma muidugi enne ei saa kui load käes - nagu surnud ring või. Ime, et õpetaja vastu peab minusugusega - mul endal oleks juba ammu üle visanud mõni endasugune. Mul siiski õnnestus ühte märki rohkem näha kui tal - nimelt asula lõpumärki (kes meist ei tahaks siis kiiremini sõita kui 50 km/h eks). Aga homme jälle sõitma...

Muideks liikluskommentaar ka ehk jobud liikluses - sündmuskoht selline fooriga ülekäigurada kus jalakäiad peavad nupule vajutama, et rohelist tuld saada (ja sigakaua ootama ka tavaliselt, noh selles suhtes on hullemaid ülekäike ka, seega kannatab oodata). Kannatlikult oodatates, märkan, et autojuhtidele fooris juba roheline vilgub. Üks juht ei suuda otsustada, kas ikka veel sõita edasi või mitte, sõidab aeglaselt natuke kaugemale kus peaks seisma jääma, siis tagumine annab signaali ja nii sõidabki ees olev juht edasi hetkel kui kollane on juba põlemas (a kuna muidu ta oleks üldse jalgu jäänud seal, sest ta juba liikus, siis see selleks). Noh seda ma ka mõtlesin hetke, et vast andis signaali, et mida sa jobu ei suuda otsustada ja jääd niimoodi jalakäiatele sebrale ette. Aga kus sellega, tagumise auto juhil oli kuhugi tuli takus & hoolimata juba süttinud punasest lisas ta pidurdamise asemel gaasi. Muideks selleks, et seista paar sekundit hiljem teise foori taga. Õnneks seal pool teed ühtegi jalakäijat ei olnud ja mina seisin teises teeservas, aga vähemalt mõnda aega jälgin jalakäiana ainult jalakäiatele suunatud foore, et siis on teada - magan mõne hetke sisse (ma lihtsalt ei saa kuidagi rohelise tule süttimisele pihta, alati vaatan just sekundiks-paariks mujale või ma ei tea, tavaliselt seda vahetumise momenti ei pane tähele) aga vähemalt ei astu mõnele sellisele ette.

A ja bussisõidust e üldisest viisakusest mõni teine kord...

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür