lihtsalt... kõigest ja mitte millestki


Ah, see on siis käes, kus ma suve vihkan ja lausa hea meel, et ilm kole. Noh, täna tegelt polnud aga hoolimata pühapäevast polnud mingit tahtmist seda nautida ka. Lihtsalt niisama olla ja mittemillegile mõelda tahtsin, sest mõtlemine teeb vaid valu. Ainus ilus asi mille peale mõelda on see, et pooleteise kuu pärast nädalaks Itaaliasse saan aga... teisest küljest pole seegi ilus so tähendab, et autokooli ma ikka enne sügist ei saa minna, lihtsalt raha pole. Ja üldse, mille peale ma mõtlesin, kui autokooli mõtte pähe võtsin? (et trükin raha või)
Selle asemel, et viimast rahakübet kokku hoida olin sunnitud seda kolme algkirja pärast hoopis välja andma - miks ei võiks Eestis, kui muidu eeskujulikus infotehnoloogia riigis neid nt digitaalselt anda küll? Nüüd siis paarsada krooni ja terve päev raisus vaid sõidu peale. Ja veel 3 kuud oodata bürokraatiamasina jahvatamist...
Ja homme jälle tööpäev, oh ma ei jõua nii. Ja *** milleks ma seda teen? Milleks ma rikun oma tervist, kui isegi raha ei saa.
Voglio che finisce tutto questo incubo... piu' presto possibile

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür