hetkeemotsioon - pangarööv (ärge võtke tõsiselt)

Ei ma ei taha kuritegelikule teele asuda, aga nii u 400 000 on hetkel vaja, et saada laenu sissemakseks raha. Teadmine, et kui kõik hästi läheb, siis 3+x kuu pärast võib mul see raha olla lohutab vähe, siis vaevalt enam sellist korterit leiab nagu see, mille praegu kinnisvaraportaalist leidsin. Õigemini leiab küll, aga vaat neil juhtudel peab küll panka röövima, sest nii palju ei saa mul kul kunagi raha olema. Jah, hetkel olen valmis kasvõi järgmine 30 aastat kuivikuid sööma ja muud plaanid maha matma...

* * *

Ei ma pole mingeid muutusi oma plaanides teinud, ja kes teab, homme võib-olla avaneb üks lõngaots, millest võib midagi põimuda (näis, mis sest saab, kas üldse midagi) . Aga sellist korterit ma sel juhul endale ei saa ju :( Nagu ma praegu rohkem saaks...

edit veidi aja pärast
Mis toimub, võib-olla tasub ikka sügist oodata. Kortereid on nagu seeni pärast vihma, kes teab ehk hakkavad hinnad veel langemagi. Aga ma ei ole ikka veel leidnud seda korterit, mille pärast ma üleüldse sinna www.kv.ee lehele läksin (no mis teha, kui mälu nõnna lühike, et ei mäleta mis kinnisvara seda pakkus), tahtsin lihtsalt uudisimust vaadata, millega tegu...

Comments

Popular posts from this blog

Asjadest ja klantsajakirjakodust

Minimalismist

Fotojaht - müür